17/3

Bah, det händer för mycket för att jag ska hinna med att skriva allt här. Vi kör så här, lite bilder, lite bildtexter, KLART.

förra helgen var det karnevelj, det var bra. Det var en show med 2500 sittande, sen 3500 på dansgolvet.



sen tröttnade vi, och gick till Sydskånsa och styrde upp en härlig efterfest.



denna helgen var det balhelg. sinnesjukt rolig helg. det börjades på fredag med balsittning på sydskånska, jag jobbade först.



sen efter jobbet på sittningen gick vi ut på dansgolvet och körde.



sen dagen efter var det den stora härliga balen på AF-borgen. det börjades med kaffekask, där det bjuds på kaffe blandat med vodka, mindre gött faktiskt.



det var bland annat ordenskapitel där medaljer delades ut



och även mat och underhållning, givetvis.



det var allt för denna gång. ni ska få lite mer göttigt om sexan och balbrunchen och balbrunchefterfesten, men just nu orkar jag inte.


Kommentarer
Postat av: tina

miss uuu, 1 pa min ansokan ligger an salange lund. Blir bra sugen nar duverkar ha skojsiigt dar nere :D

2010-03-18 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0