9/1

Såg några minuter på Du är vad du äter idag. I detta program sa veckans huvudperson ungefär "På dagen går allt bra, men det är på kvällen suget kommer, suget som gör mig galen". Dessa ord säger precis det jag känner. Hon pratade givetvis om mat, jag pratar givetvis om umgängessuget.
Dagen började med det bästa av sällskap, sedan begav jag mig till årets första besök på Sydskånska. Svartklubbens finest hade ett trevligt möte. Efter det trevliga mötet var jag, matias och johanna hungriga. Vi åt och hade det trevligt. Så långt var jag glad och nöjd. Sedan efter den goda maten gick vi till Matias, vi plöjde igenom diverse låtar på Guitar Hero, och det var göttigt. Helt plötsligt bryter vi upp kvällen, helt plötsligt har jag tagit beslutet att gå hem vid åtta. Helt plötsligt sitter jag ensam i mitt rum och googlar på "movies online". Klockan är 22.22 just nu, och jag sitter och sliter av mig håret, kastar saker mot väggarna och skriker av frustration. Nästan.


På torsdag ska jag till årets första pub. Pub Babylon.
Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag... Roliga dagar. Verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0