10/1

Ja, en sak är säker. Denna helg är inget jag kommer berätta om för barnbarnen. Sällan har så lite hänt under en och samma helg. Men, en sak jag har gjort, det är att avverkat ett antal spinningpass. Jag älskar numera spinning. Innan passet är jag alltid rädd att jag ska dö. Nästa stadium är när man sitter på cykeln och då tror man helt enkelt att man ska dö. Sen sätter man igång, och då är man säker på att man ska dö. Sen efter en stund till så vill man dö. Sen när intensiteten har ökat i passet börjar man bli rädd för att man inte ska dö och därmed tvingas fortsätta hela passet ut. Man funderar fibrilt på hur man smiter ut omärkt ut ur en fullsatt spinninglokal. Hur man kräks smidigast i fickan utan att någon av de snygga killarna bakom en ser det. Sen, är det över. Och det är då man kan se tillbaka och njuta av sitt lidande. Och längta tills nästa gång.
Vi kan likna detta vid en utekväll ungefär.



Kommentarer
Postat av: ellen

hahah, du skriver så braaa! :D

2010-01-12 @ 19:15:05
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0