självmål är det enda rätta målet


Dagen började som vanligt, en tur på röda faran till skolan. Cyklade halvrätt idag, high five!


och japp, blå himmel och solsken idag igen. och japp, svettig och härlig när jag kom fram till föreläsningen.



Jag gillar verkligen Lund. Jag gillar hela atmosfären. Jag gillar att när jag kommer till SOL (språk och litteraturcentrum, reds. anteckningar) så känns det som om jag stiger in i en amerikansk tonårsfilm, ni vet. campus? folk sitter ute överallt? ni förstår? tack, bra.



efter sista föreläsninen hookade jag upp med den första lundabloggaren, har tyvärr ingen bild så det får bli en annan, den härliga mannen nedan. hur som helst blev en tur till sydskånska. Glad att hon är här nere, imorgon blir det novishpub men denne, blir hur bra som helst.



Är tyvärr lite småsjuk, så skulle gå ut i köket och koka upp lite vatten. Möttes av ett kök fullt av spanjorer, fransmän och jag vet inte deras ursprung ännu en gång. Fast nu var dom fler, väldigt många fler. Var inne i köket högst fem minuter, under dessa minuter ropade folk PHOOOOTOOOOOO tio gånger, så jag var med på tio gruppkort. happineeesssss



Nu börjar dom droppa av, dom ska nog vidare ut. Skönt för mig och min förkylning.



Nu har jag gjort mig förtjänt av några avsnitt vänner, Väl mötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0