trött hostig snorig

har dragit på mig en jobbig hosta och en fantastisk jobbig förkylning. Trots detta har jag åstadkommit mycket idag, har skrivit en jobbig uppgift som jag hade skjutit upp hela veckan.
I Lördags hade jag enormt kul, Sydskånska var ball. Efter mycket dans, roliga samtal, politiska diskussioner cyklade jag och Veronica iväg med målet att hitta hennes vän. Det gjorde vi inte. Men vi hittade ett matställe som hade nattöppet så vi köpte lite mat och hade det väldigt trevligt.
Idag fick vi en ny föreläsare, han kommer nog vara grymt bra. Skön stil, rolig, duktig. Men, jag fattar inte hans skånska. Hans skånska är på den nivån så det låter som danska. Var gött när han drog skämt idag, alla skrattade, utan jag. Då är det allt bra härligt!
Linda kommer hit den fjärde december och stannar över helgen, halleluja! När kommer ni andra?
Är jättetrött, orkar inte vara så kreativ här.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag lääääääängtar Sara! Fan det kommer bli så in i helvetes roligt! :D Se snart sistah' !

2009-09-10 @ 17:06:49
URL: http://whatlindadid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0