oj

Inte fören nu slog det mig att Teknis inte är min vardag längre. Blev helt överrumlpad av insikten.
Jag har flyttat hemifrån.
Jag har flyttat till Lund.
Jag har flyttat till Skåne.
Jag pluggar på ett Universitet.
Jag har inte träffat mina ursprungliga vänner på en månad.
Jag har inte träffat min familj på en månad.
Jag saknar er. Jag saknar mycket. Jag saknar skolan.
Jag saknar häng i redax med brötiga män.
MEN, jag saknar inte på ett sorgligt sätt. Utan på ett fint.
Jag längtar inte hem, det är här jag vill vara.

mannegren. säger:
haha, visst tror man att man bara är på utflykt? :D



Jag vill passa på att hylla en kvinna, Johanna Sjöqvist. Vi har haft våra meningsskillnader. Vi har tyckt rätt illa om varandra. Men om det finns någon jag tycker om att ha i mitt liv, så är det Johanna.

Kommentarer
Postat av: Zizzi

Kom hem nu, ögonabums!

2009-09-30 @ 20:33:47
URL: http://zizzihernqvist.blogg.se/
Postat av: johanna

du är bäst sara, love you!

2009-10-01 @ 18:49:36
URL: http://johannamartina.blogspot.com
Postat av: godis

Johanna ser lite annorlunda ut på bilden! ;-)

2009-10-12 @ 16:55:31
Postat av: sara

höhö du har huvdet på spiken du godis!

2009-10-12 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0