"Jag är en grå liten gummiboll" - dagens föreläsare

Litterär teori och metod. Precis, så heter den kursen jag började med idag. Riktigt bra föreläsare, kan han ha vart en göteeeboorgare tro? Möjligtvis. Har svårt numera på att skilja på alla dialekter som inte är skånska. Hur som helst, antecknade ungefär 40 sidor under två timmar kändes det som. Och faktiskt, det är sjukt att lära.



Jobbade som sagt i lördags, denna otroligt skickligt tagna bilden tog vid den sista jobbetappen, gaderoben. Själv har jag nog tagit en vilopaus här, och smygfotograferar de rara flickorna jag jobbade med.



Jag gillar inte det här. Men ni skrev att ni ville se mig, så här har ni mig. En cool bild tagen på toaletten i min bartender-outfit.




Kommentarer
Postat av: numero uno

hade blogg.se tillåtit det så hade jag tryckt på en gillaknapp!

2009-09-15 @ 22:11:16
Postat av: numero dos

Din tröja är felvänd.

2009-09-16 @ 17:01:22
Postat av: numero tres

tröjan är faktiskt inte felvänd, loohoooseeer.



när kommer du hem sara? :(

2009-09-16 @ 17:57:20
Postat av: numero uno

men ååååhå nu missade ju sara min suggestiva hint. numero uno som i första lundabloggarn. hej saris. din tröja är faktiskt inte felvänd :)

2009-09-16 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0