Jag är djupt förälskad i Lund.

Igår hade jag min första dag på Lunds universitet, vi hade ett introduktionsmöte med klassen och lite rundvisning i Språk och Litteaturcentrum. Bilder kommer, men herre min jävla gud vad fint det är. Utanför skolan är det en park, en liten damm och SOL omringas av mäktiga byggnader. Och innanför min vänner, lokalerna är hur fräscha som helst. Jag blev så himla positivt överaskad av min nya klass, hade förväntat mig 30åringar med ett barn under armen. Visserligen, jag är nog yngst, men det var hur trevligt folk som helst. Kände med en gång att detta kommer bli bra, här kommer jag att trivas, här kommer jag att ha kul.

Som skrivet, bilder kommer. Nu ska jag gå ut i solen, blå himmel och 25 grader idag. Det kommer bli en bra dag. Vill till skolan nu, en känsla som jag inte känt på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0