17/9

Faktiskt en helt underbart bra dag. Steg upp tidigt i ottan för att hinna med allt jag skulle innan semenariet, och jag hann! Allt gick hyffsat bra. Sen var det SI-möte. Man sitter med en student som läst kursen innan, och diskuterar och pluggar tillsammans. Det börjar sannerligen dra igång nu, och det är verkligen inte lätt. Men jag gillar det.





Sen blev det mysstund med Den första lundabloggaren i Lundagård. Jag gillar denna tjej, thats a faaaact.



Och varför inte slå sig ner vid en runsten?



Johanna försvann en stund, och jag passade på att fotografera våra kursböcker. Jag utlyser en tävling! Vilken är Johannas och vilken är min? lolzor



Nästa vecka blir det Betnér och Co, fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0