17.04

Denna dag är en dålig dag. För det första fick jag ställa in fikan med Veronica för att kunna plugga.
För det andra fattar jag minimalt av vad boken jag ska läsa handlar om. Eller jag fattar vad dom försöker få fram, men inte vad dom vill komma till. Eller något sådant. "Som exempel på dekonstruktivistika resonemang kan nämnas Jonathan Cullers analys av story-diskurs-dikotomin." Jaha du menar så, intressant.
För det tredje är jag i stort behov av en vårdcentral, jag hostar hostar och hostar. Men nej, till lunds vårdcentral är jag inte välkommen för jag är skriven i Borås. Heja! Lycka! Perfekt!
Solen skiner riktigt fint här idag, där ute är det sommar, men här inne är det höst. (håkan, reds. anteckningar)



Här har ni en del av köket och det gemensamma utrymmet. Ser ni föresten tven till vänster i bild? ;) hemmakänsla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0