Halv sju hos mig

Inledningen på denna kurs har sannerligen varit ångestladdad. I början var det nära tårar för de flesta i klassen, men nu har vi en ny metod för att inte gå under, vi driver med alltihop. Vi fattar inget, men kul har vi ska ni veta! Min klass är fantastisk fantastisk.



"Alltså, jag hör ju på ett ungefär vad han säger, men jag fattar ingenting"



Observera att solen lyser i all sin prakt utanför salen. Observera även att det är sex whiteboardtavlor man kan skjuta runt för få plats för att skriva ner allt i hela världen.



Borde nästan lägga ut ett utförligt recept på denna fantastiskt goda pizza jag gjorde, men jag nöjer mig med att skriva Ruccola, Mozzarella, Champinjoner, Skinka och Tomat. resten får ni komma på själva.



På kvällen blev det Kalmars, mycket trevligt. Otroligt bra kort detta, riktigt nöjd med skärpan!



Hört på SOL:
Johan efter två timmars föreläsning - Alltså, om ni har ångest kan ni bara kolla på mina anteckningar, (visar upp ett papper där det enbart står "Ordklasser, particip")

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahaha! Johan då! den där johan verkar allt vara en riktig skojare!

2009-10-07 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0