26/10

Har väl inte så mycket roligare att säga än att i lördags var det SSK, Svartklubben. Jag och sjökan möttes upp och skakde rumpa med diverse skönt folk. Natten var inte slut fören vid fyrasnåret, vill ändå påpeka att efterfesten varade tills fem. Men helt plötsligt skulle folk ställa tillbaka sina klockor en timma, påhitt! Här hade jag kämpat med att känna mig pigg tills fem, så är klockan bara fyra... herregud



Jag träffade även en trevlig herre på SSK som stod inne på toaletten och chillade.



Och nu? Jo, nu tar jag vara på kvällen. En serie på tvn, en på datorn, samtidigt! tänka sig så mycket man kan hinna med på en och samma kväll.



På fredag kommer tina. WOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0