20

Nu sitter ni bergis där hemma och tänker, Stackars stackars sara, hon pluggar så mycket, dygnet runt verkar det som, för hon hinner ju aaaldrig blogga.
Mina kära vänner, nu har ni lite fel är jag rädd.
Jag känner att det är mitt ansvar som student/lundabo/boråsare/kvinna/människa och presentera er min nya bästa vän, min nya älskare.
Får jag presentera er för någon, någon som förgyller alla mina dagar och inte minst alla mina nätter.

http://watch-series.com

Där har ni allt ni behöver. När ni är ensamma har ni alla säsonger av Vänner. När ni är sugna lite bitterhet här i livet, så har ni House. När ni är sugna på dramatik i alla dess former har ni Despera Hemmafruar som väntar på er med öppna armar. Och sist men inte minst, när ni sitter där hemma och är sugen på att skära i något, kan ni svalka eran lust med Greys anatomy, alternativt Doktorn kan komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0