16/10

Nu kommer ursäkten som alla bloggare någon gång skriver. Förlåt att jag uppdaterar så dåligt, men jag har fuuulllt upp. Och fullt upp har jag definitivt, om man ser soffliggande nonstop som fullt upp. Nej skämt åsido, jag pluggar lite ibland, lite då och då. Ibland. Kanske för lite. Kanske lite för lite just denna vecka i alla fall. Men grammaaatiken är sååå tråååkig och sååå krånglig och nationslivet bjuder på såå mycket rooooligare grejer.

Vad lockar mest? Ett bord fullt med papper som man inte förstår sig på,



elleeeer sydskånskas jobbarfest?



Ja, eller hur. Tänkte väl det.
På bilden är det några från vårt älskade jobbarlag på svartklubben. Och jag älskar att vi ser så härligt retared ut! Det är så mycket kärlek i luften på SSK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0