plustecken? helt seriöst?

Jag har haft en mac så länge jag minns, men har aldrig aldrig aldrig hittat plustecknet på denna. syns det inte, finns den inte. oerhört korkat att skapa en data utan detta tecken kan tyckas. Tack vare sjökan kunde jag genomföra detta blogginlägg, hon skrev ett plustecken och nu tvingas jag spara detta på skrivbordet i all evighet.

Just nu sitter jag och halvkollar på Bonde söker fru och skäms oerhört över Roger och hans flammor.
Jag sitter även och halvläser i min fonetikbok, den senaste meningen löd
"Kombinationen öppen + främre betyder att munnen är öppen och tungan långt fram, kombinationen öppen + bakre att munnen är öppen och tungan i synnerhet tungryggen, är långt bak, kombinationen sluten + främre att munnen nästan är sluten och tungan långt fram och kombinationen sluten + bakre att munnen är nästan sluten och tungan långt bak."
Det var sannerligen den längsta och tråkigaste mening jag någonsin läst. Man skulle kunna tro att det handlar om olika kysstekniker, men icke. Det handlar om vokalljud. parteeeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0