8/11

alltså jag måste faktiskt be om ursäkt. be om ursäkt för att jag har världens roligaste liv så jag inte hinner med att skriva här på bloggen. En sammanfattning kanske sitter på plats, sen ska jag återge alla mumsiga detaljer om ett tag. Okej, tina var här. det var helt fantastiskt att ha tinafina för mig själv en helg. Sen åkte jag hem, det var jätteskönt att träffa familjen och vänner. Det blev en lugn stund i min numera fullspäckade vardag. Sen åkte jag hem, då var det jobbarresa, jobbarresa till ett hus i Skannör med 50 festglada SSKare, underbart. Natten slutade sju på morgonen, sedan sov jag till tre ungefär. Sen jobbade jag till ungefär 3 på Svartklubben, Safari sound var där och spelade och det var fett. Sedan var det efterfest, så som det ska vara efter en jobbarkväll. Vi njöt av livet på ettans balkong och sen var jag hemma vid sju. Sen sov jag till fyra ungefär.
Lund har tagit min dagsrytm. Och i morgon är det tillbaka till verkligheten. I morgon ska jag plugga som ett litet djur. Och lägga upp fantastiska bilder på denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0