23/11

Helgen var fantastisk och nu är det måndag, mindre fantastiskt.
Fredagen var verkligen till belåtenhet, det började med en misslyckad tvättning av kläder för min del. Att avbryta mitt i för att hinna i tid till lite häng är inget jag rekommenderar. Plus att blöt tvätt är fruktansvärt tungt att bära upp från källaren till sjätte våningen.
Hänget jag av avbröt tvätten för var onekligen värt ansträngningen. Vi träffades på en takvåning för att värma upp inför spexet som började 18.15. Spexet var, hrm, jag gillar inte att säga det,  men det var dåligt. Jag skrattade ibland, riktigt hjärtligt ibland, men resten var kokt i skit. Efter spexet spelade vi TP och lekte fördomsleken och hade det göttigt. Sedan bar det av till en korridorfest på Delphi med då gav jag och min bättre hälft upp och vandrade hem.
Lördagen var minst lika fin, då det var svartklubben som stod på schemat. Förfesten var episk då den bestod av renodlade svartklubbsjobbare. Hela kvällen var väldigt Svartklubben. Det var rap battles, poser och ordet man (läs mään) figurerade i varje vrå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0