18/11

I Skåne är det storm idag, klass två-varning till och med. Mysigt säger jag, dåligt säger vägverket. Enligt aftonbladet ska man akta sig för flygande tak, och det är ju enbart lustigt.
Min dag har vart lika spännande som min mat jag precis åt, spagetti och falukorv. Det enda jag har gjort är att pluggat, ojat mig, pluggat, gnällt, pluggat, blivit hungrig och kollat på matplatsen.org och gråtit och pluggat. Jag vill bara få tentan gjord och om 44 timmar då är den avklarad. jag ska alltså hinna plugga ofantligt mycket inom dessa 44 timmar, vad glad jag blir.
Helgen blir jättetrevlig. På fredag ska vi kolla på spex, Var Glad Spexarna! Blir mycket spännande då jag aldrig varit på ett sådant, och det är faktiskt ett måste om man bor i Lund. På lördag spelar Mofeta & Jerre feat. SpiderDogs på Svartklubben, hur bra är inte det? blir FETT. Och innan vi entrar svartklubben ska jag utmana Sjökan och Matias i ett parti PT. Ska inte bli så svårt att vinna, såklart.



Kommentarer
Postat av: johanna

Sara om du vinner i PT så kan jag och Matias satsa på TP ;)

2009-11-18 @ 20:10:40
URL: http://johannamartina.blogspot.com
Postat av: matias

Privial Tursuit!

2009-11-19 @ 12:18:49
URL: http://inteenlugnstundilund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0