bara så att ni vet stämningen inför sluttalet imorgon

Ulrika - självdiciplin, kan man önska dig det i julklapp tro?

Sara - går talet bra inför i morgon?
Ulrika - Svar nej. ditt då?
Sara - Det går inte alls
Lisa - amen hur kul är den här uppgiften...?
Ulrika - suck. nej. den. är. inte. kul. alls
Alexander - det är nu man önskar att dom ringde upp en och ba: Ni får hålla tal om vad ni vill
Johan - ja...jag har fortfarande inte riktigt fattat vad vi har för uppgift...
Sara - vi kan väl alla komma överens om att inte döma varandra allt för hårt i morgon?
Johan - jag kommer överens!
Lisa - en deal jag kan gå med på!
Ia - absolut!
Lisa - det är något fel på mig, varför börjar jag inte?
Sara - du är inte ensam lisa. helt seriöst. jag pallar inte. jag. dör.
Johan - haha det kommer bli så jävla jobbigt imorgon. Men glöm bara inte bort döden, för den finns mitt ibland oss! Memore mortum.
Lisa - så tråkigt att det skulle sluta så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0